Instagram affiliate markedsføring på riktig måte

Thailand Data Forum focuses on data-driven innovations
Post Reply
rabia963

Instagram affiliate markedsføring på riktig måte

Post by rabia963 »

Siden jeg deler tilknyttede markedsføringsstrategier med fantastiske mennesker som deg, kan innholdet mitt naturligvis inneholde tilknyttede lenker for produkter jeg bruker og elsker. Hvis du iverksetter tiltak (f.eks. abonnerer, foretar et kjøp) etter å ha klikket på en av disse koblingene (annonsene), tjener jeg noen kaffepenger om jeg lover å drikke mens jeg lager mer nyttig innhold som dette.Avsløring av tilknyttede selskaper

Jeg skal være ærlig. Jeg pleide å være en stor Instagram-bruker, men ble helt overveldet over hvor mye arbeid som var involvert. Jeg klarte rett og slett ikke å holde e-postliste for bedrifter og forbrukere tritt med etterspørselen og sluttet til slutt å poste helt.

Min store feil? Bruker ikke riktig verktøy for å hjelpe meg med å planlegge og planlegge innholdet mitt på forhånd. Jeg oppdaget nylig Tailwind for Instagram , og det er en game changer. Jeg er tilbake på Instagram og elsker hvert minutt av det.

Image

Men når det gjelder å tjene penger på plattformen med tilknyttede lenker, kan du finne deg selv forvirret eller frustrert. Det er bare ikke like enkelt å bruke med tilknyttet markedsføring sammenlignet med nettsteder som Twitter og Facebook.

Derfor har jeg satt sammen dette innlegget. Slik gjør du Instagram-tilknyttet markedsføring på riktig måte .
Post Reply